Ons Werk

Arbeidsmarktcampagne in herkenbare werkgeversstijl

Opdracht
De arbeidsmarkt is flink in beweging, en het vinden van geschikt personeel is in veel sectoren een uitdaging. Dit geldt ook voor GC Clad, producent van o.a. buizen, vormstukken en plaatmateriaal. Aan PanArt de vraag een wervingscampagne te ontwikkelen.

Resultaat
Eerst schreven we de corporate story en formuleerden de werkgeverspositionering en employer value proposition. We brachten doelgroepen in kaart en werkten persona’s uit. Op basis van al deze relevante informatie ontwikkelden we een werkgeversidentiteit met bijbehorende stijl. Deze wordt succesvol ingezet binnen een campagne arbeidsmarktcommunicatie en werving via o.a. online en offline advertenties en out of home reclame. Voor de interne campagne ontwikkelden we een bonussysteem om het huidige personeel aan te moedigen actief nieuwe collega’s aan te brengen. Samen bouwen aan een bloeiende toekomst voor GC Clad!

Klant GC Clad
Tags Campagne, Drukwerk, Marketing & Communicatie, Online
Delen