fbpx

Accountmanager

PanArt is een full service bureau voor communicatie en mediadesign. Wij werken dagelijks aan uiteenlopende opdrachten en projecten voor opdrachtgevers uit zeer diverse branches. We ontwikkelen o.a. campagnes, geven (marketing)communicatieadvies, ontwerpen campagne- en corporatie middelen, creëren content, animeren en ontwikkelen website en apps. Onze afdeling media en account vormt hierbij de schakel tussen opdrachtgevers en onze vormgevers en developers. In jouw rol verwachten we grote betrokkenheid bij (de vraag van) de klant.

Vacature in het kort

Plaats:Rhoon
Niveau:HBO
Vereiste ervaring:Enkele jaren relevante werkervaring
Dienstverband:Fulltime
Aantal uren:40 uur per week

Als accountmanager ben je het eerste aanspreekpunt van onze opdrachtgevers en zorg je ervoor dat zij optimaal bediend en ontzorgd worden. Daarbij denk en handel je proactief en klantvriendelijk zonder het commerciële aspect uit het oog te verliezen. Met kennis van en ervaring met online en offline communicatie en design adviseer jij opdrachtgevers binnen heel diverse branches en laat je niet los tot zowel kleine als grote projecten succesvol en tot volle tevredenheid zijn afgerond. Je werkt nauw samen met onze vormgevers, (marketing)communicatieadviseurs, online marketeer en waar nodig met meer collega’s en/of leveranciers. Je ziet kansen en mogelijkheden, zowel bij opdrachtgevers als prospects en het zit in je om nieuwe producten, diensten en markten te ontwikkelen en aan te boren. Je gaat voor een kwalitatief hoogwaardig eindproduct dat aan de verwachtingen voldoet, maar liever nog deze overtreft.

  • Je hebt dagelijks contact met opdrachtgevers en neemt opdrachten en briefings in ontvangst
  • Je draagt proactief bij aan het vergroten van de omzet
  • Je adviseert opdrachtgevers over branding, (online) media en middelen
  • Je verwerkt alle opdrachten administratief correct, stelt offertes en planningen op, hebt contact met leveranciers en bewaakt de voortgang van projecten
  • Je brieft collega’s en controleert ontwerpen en voorstellen
  • Je bewaakt budgetten en het kwaliteitsniveau
  • Je optimaliseert klanttevredenheid
  • Minimaal twee jaar relevante werkervaring
  • Kennis van en ervaring met communicatie, marketing en design
  • Een relevante opleiding op hbo-niveau
  • Uitstekend commercieel inzicht
  • Grafische kennis en kennis van (online) media
  • Communicatief sterk en een brede interesse/algemene kennis
  • Goede beheersing Nederlandse en Engelse taal in woord en schrift
  • Goede beheersing van de Office-pakketten

Jouw profiel

  • Energiek, open en positief
  • Klantvriendelijk en servicegericht
  • Een flexibele, oplossingsgerichte instelling
  • Een groot verantwoordelijkheidsgevoel
  • Nauwkeurig en stressbestendig
  • Je bent proactief op alle werkvlakken
  • Pragmatisch ingesteld
  • Een dynamische en gestructureerde werkomgeving
  • Informeel team van enthousiaste collega’s
  • Mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling
  • Goede begeleiding door ervaren collega’s
  • Een eigen werkplek met alle voorzieningen
  • Een mega-gezellige jaarlijkse PanArt-BBQ!

Interesse?
Stuur je motivatie en CV naar Yvon van Haren: [email protected]