Ons Werk

Sterk concept

Opdracht
In 2019 wordt het ondernemingsplan van HW Wonen 2019-2022 geïntroduceerd, met als thema Welkom Thuis. HW Wonen wil haar huurders weer meer centraal stellen. Daarvoor ontwikkelden we de slogan ‘Uw thuis is ons werk’. Het ondernemingsplan is een strategisch document dat de lijn uitzet voor de komende vier jaar. Aan PanArt de vraag om het concept te ontwikkelen en ontwerp en uitvoering te realiseren. Dit boekwerkje vorm een basis voor de jaarplannen de komende vier jaar en moet daarom dan ook écht HW Wonen zijn en de kernwaarden uitstralen.

Resultaat
Met ons team van vormgevers en communicatiespecialisten en in nauwe samenwerking met het communicatieteam van HW Wonen ontwikkelden we een concept dat als kapstok dient voor diverse communicatie in de komende vier jaren. Dit komt grafisch tot uiting in de vormgeving van het ondernemingsplan met de titel: Welkom Thuis. PanArt ontwikkelde naar aanleiding van alle input en een aantal brainstorms het concept voor het bedrijfsplan: relevant, herkenbaar, warm, persoonlijk, enthousiasmerend, positief en pakkend. We zijn enorm trots op het resultaat en HW Wonen is erg blij met het concept, dat staat als een huis!

Klant HW Wonen
Tags Drukwerk, Huisstijl, Magazines & Kranten, Marketing & Communicatie, Tekst
Delen