fbpx

Ons werk

Minicampagne Universiteitsbibliotheek

 

Opdracht

Ontwikkel een gerichte minicampagne voor studenten om te communiceren dat de Universiteitsbibliotheek (UB) met een nieuw online reserveringsysteem werkt. Leg ook beknopt uit hoe het nieuwe systeem werkt, want zonder reservering krijgen studenten geen toegang tot de UB.

Het resultaat

Het resultaat is een opvallende minicampagne met een heldere boodschap: check in, check out! De campagne is ontworpen binnen de huisstijl van Erasmus Universiteit Rotterdam en uitgebreid met een aantal frisse vormelementen; grote teksten in spraakballonnen, foto’s van studenten; speels vormgegeven alsof het ruw is uitgeknipt. We zorgden voor grote campagnezichtbaarheid binnen en buiten de UB. Met grote doeken, stickers en posters, ontkwamen studenten niet aan de boodschap en zagen ze al op afstand dat er iets ‘aan de hand’ is. Leuk weetje: PanArt heeft ook de volledige belettering binnen en buiten de UB uitgevoerd. Ontzorgen tot in de laatste puntjes. Laat dat maar aan ons over.

 

KlantErasmus University Rotterdam (EUR)
Tags Campagne, Concept, Ontwerp

Share

 

Minicampagne UniversiteitsbibiliotheekMinicampagne UniversiteitsbibiliotheekMinicampagne UniversiteitsbibiliotheekMinicampagne Universiteitsbibiliotheek