Ons Werk

Lancering huisstijl

Opdracht
Wist je dat AVR uit één vuilniszak 7 douchebeurten haalt? AVR evolueert en is al lang niet meer de afvalverbrander van vroeger. Ze leveren stoom, elektriciteit en warmte aan de huishoudens, bedrijven en de industrie. Ook leveren ze grondstoffen die met de modernste techniek uit restafval gehaald wordt. AVR was toe aan een nieuwe huisstijl die past bij het huidige en toekomstige AVR en vroeg PanArt deze te lanceren.

Resultaat
Een kleurrijke en niet-te-missen lanceringscampagne onder alle medewerkers op alle zes locaties van AVR. We schreven teksten, ontwierpen middelen, zoals een hardcover-boekje, posters, flyers, beachflags, krijt-graffiti, belettering, inlogschermen en give away’s. Na de lancering bleven we ‘volle bak’ werken voor AVR aan onder andere de website, veiligheidscampagnes, correspondentiedrukwerk, infographics, klantrapportages, time laps video, emailing, sjablonen, personeelswervingscampagne en zorgden we voor een nieuwe look van het personeelsmagazine Inside. We zijn trots dat we bijdragen aan een organisatie die de wereld een stukje beter maakt.

Klant AVR
Tags Campagne, Drukwerk, Huisstijl, Marketing & Communicatie, Online, Tekst
Delen