Ons Werk

Crossmediale introductiecampagne

Opdracht
Delta Psychiatrisch Ziekenhuis (psychiatrische zorg) en Bouman GGZ (verslavingszorg) bestaan al decennialang. Na de fusie in 2012 is de nieuwe naam Antes ontstaan, maar deze naam is nooit extern gecommuniceerd. Antes heeft de vraag bij PanArt neergelegd een campagne te ontwikkelen om de nieuwe naam te communiceren in de gebieden waar zij werkzaam zijn.

Resultaat
PanArt ontwierp een heldere en onderscheidende introductiecampagne. De naam Antes is nieuw en heeft nog geen positie, waarde en associaties in het hoofd van de doelgroepen. We bedachten krachtige headers die de essentie van Antes meteen duidelijk maakt. Altijd in combinatie met een bijzin die laat zien dat het hier om een specialist van formaat gaat. Ben je verslaafd? Heb je een psychiatrische aandoening? Antes is er voor jou, maar ook voor jouw familie en naasten. Je staat er niet alleen voor is dan ook de rode draad door de campagne heen.
Het grote rode vlak, dat in de huisstijl is vastgelegd, speelt een hoofdrol in de campagne. Het rood in combi met de contrastvolle witte headers en copy verleiden je om de boodschap te lezen. De slimme middelenmix zorgde in de campagneperiode van bijna twee maanden dat de naam Antes zowel online als offline de doelgroepen bereikte. We hebben ingezet op verrassende middelen, zoals het grote videoscherm op Rotterdam Centraal Station. Eenvoud is de kracht van deze campagne.

Klant Antes
Tags Campagne, Marketing & Communicatie, Online, Social media, Tekst
Delen