Ons Werk

Visuele identiteit Kaapvaarder

Opdracht
Ontwerp een logo en stijl voor een nieuwbouwproject van 32 herenhuizen op Katendrecht Rotterdam. Kernwoorden: roemrucht, avontuurlijk, vernieuwend, rauw, Rotterdams en haven.

Resultaat
Een aansprekende visuele identiteit voor een stoer nieuwbouwproject. Al die willen te kaap’ren varen moeten mannen met baarden zijn. Jan, Pier, Tjores en Corneel. Op basis van dit Nederlandstalig volkslied ontwikkelden wij de naam ‘Kaapvaarder’ en ontwierpen we een passende visuele identiteit. We maakten een knipoog naar de hipsterdoelgroep (mannen met baarden) en gaven ook de huizen de namen Jan, Pier, Tjores en Corneel. Wij rolden de stijl uit in diverse middelen en uitingen, waaronder een on pager, flyers, brochures, uitnodigingen, verkoopmappen, bouwbord en POS-materiaal etc.

Klant Woonstad Rotterdam
Tags Campagne, Development, Drukwerk, Huisstijl, Logo, Marketing & Communicatie, Online
Delen