Nieuws

Optimale impact met crossmediale communicatie

Optimale impact met crossmediale communicatie

Stel je eens voor dat je een verhaal niet alleen leest in de krant, maar ook foto’s over het onderwerp ziet op Instagram en erover hoort via een video op YouTube. Bij crossmediale communicatie worden diverse soorten media ingezet, waaronder owned ...
Behandel jouw organisatie als merk

Behandel jouw organisatie als merk

Iedere organisatie, groot of klein, is in feite een merk. Stel je eens voor: jouw merk trekt moeiteloos de aandacht van de doelgroep en laat de juiste indruk achter. Het doel van een merkidentiteit is niet alleen opvallen, maar ook in het brein van ...
Sterk in de markt als organisatie én als werkgever

Sterk in de markt als organisatie én als werkgever

In deze tijd is het door de krappe arbeidsmarkt lastig om (goed) personeel te vinden. Het kan efficiënt werken om opnieuw te kijken naar hoe jouw organisatie zich op dit moment positioneert als werkgever. Een externe partij zoals PanArt die met een ...
Week van de veiligheid

Week van de veiligheid

Hoe is het met de veiligheid gesteld op jouw werk? Als organisatie ben je gefocust op het behalen van je doelen en daar is veiligheid een belangrijk onderdeel van. Het belang van een veilige werkomgeving wordt nog te gemakkelijk over het hoofd ...
Dé designtrends van 2022

Dé designtrends van 2022

We zitten alweer in het tweede kwartaal van 2022. Hoog tijd om de designtrends van dit jaar te bekijken. InfographicHet wordt steeds populairder, de infographic. Maar wat is het eigenlijk? Een infographic is een illustratie die op een speelse manier ...
Geen ‘moetje’ maar een kans!

Geen ‘moetje’ maar een kans!

Het jaarverslag wordt vaak gezien als een ‘moetje’. Herkenbaar? Dan dagen we je uit om het anders te zien. Grijp de kans om jouw organisatie met het jaarverslag extra op de kaart te zetten. Naast leesbare inhoud is aansprekende en opvallende ...